Stredne rýchlobežné a vysokorýchlostné vnútorné piestové spaľovacie motory sú najčastejšie vybavené chladičom olejov so spájkovaným doskovým výmenníkom tepla (BPHE), i keď staršie technológie, ako je „plášť a potrubie“, sa stále používajú na niektorých trhoch. Výmenníky tepla doskového typu s otvoreným obvodom, vnútorne nasadené do motorového bloku, sú tiež pomerne bežné vo vysokorýchlostných motoroch s menším výkonom. Výhodou použitia externého chladiča oleja je zjednodušený postup servis a ľahká modularita objemu chladenia oleja.
Máme radu spájkovaných doskových výmenníkov tepla špeciálne pre aplikácie chladiča oleja v motoroch s výkonom do 15 MW. Vedia sa vysporiadať s obmedzenými vonkajšími rozmermi a poklesom tlaku kvapalín, rovnako ako aj s vysokým prietokom chladiacej zmesi.
Súvisiace produkty

B10T
B10T ponúka riešenia účinnej tepelnej výmeny v rámci širokého kapacitného intervalu, a rýchlo a jednoducho sa prispôsobí rozličným systémom. Vďaka kompaktnej veľkosti, všestrannosti a vynikajúcemu prenosu tepla je ideálnou voľbou pre jednofázové a chladiace systémy.

B35T
B35T je vhodným riešením pre mnoho zostáv v mestskom vykurovaní, priemyselnej rekuperácii, HVAC, kombinácii vykurovania a tvorby energie a pri chladení motorov olejom. Vynikajúco sa hodí do systémov na účinný prenos tepla s nízkym poklesom tlaku s potrubím do 2½″ a prietokom vody 58 m³/h (255 gpm)

B427
Účinný B427 má štyri rozličné typy dosiek, vďaka čomu sa ľahko prispôsobí širokej škále vykurovacích a priemyselných systémov. 4″ potrubie zvládne prietok vody do 156 m³/h (686 gpm).